Гарантійні зобов'язання виробника

Компанія-виробник Divaso надає гарантію на свій товар на 12 місяців у випадку комерційного використання, на 18 місяців у випадку побутового використання.

У тому випадку, коли матрац був оплачений, прибув до покупця, має належну якість і покупець розкрив упаковку, матрац обміну або поверненню не підлягає.

У тому випадку, коли матрац був оплачений, виготовлений за індивідуальними розмірами або іншим нестандартним характеристикам і не має дефектів, товар поверненню та обміну не підлягає. Виготовляються такі матраци тільки по передоплаті.

Якщо матрац поставляється заводом-виготовлювачем в скрученому або стисненому стані, рекомендується використовувати не раніше ніж через 48 годин після розпакування.

Повне відновлення форми і розмірів матраца при кімнатній температурі займає не більше 10 днів після розпакування.

Зберігайте етикетку від матраца. Гарантія діє при збереженні етикетки і документів, що підтверджують дату, місце і вартість покупки. Остерігайтеся підробок! Не купуйте вироби без фірмових етикеток і паспорта.

Якщо товар не підійшов

Ви придбали товар в інтернет-магазині Divaso і з якихось причин він не задовольняє вашим вимогам. В такому випадку ви маєте право обміняти цей товар на аналогічний у нашому інтернет-магазині протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Наш товар потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172). Тому обмін або повернення товару належної якості провадиться якщо:

- він не використовувався;

- збережений його товарний вигляд;

- збережені споживчі властивості товару,

- збережений паспорт, накладна на товар і ярлики;

- у вас на руках є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;

- збережена заводська упаковка.

Повернення або обмін матраца належної якості не здійснюється, якщо:

- була порушена заводська упаковка, і матрац був в експлуатації.

- якщо матрац виготовлявся за індивідуальним замовленням покупця (нестандартний розмір, індивідуальний підбір наповнення).

Транспортні витрати, пов'язані з поверненням або обміном матраца належної якості здійснюються за рахунок покупця.

Якщо покупець вирішив відмовитися від Товару, то Продавець повертає йому вартість Товару за винятком витрат, пов'язаних з доставкою товару і його поверненням протягом 10 днів з дати надходження повернутого товару на склад Продавця.

 

Як зробити повернення:

позвонити менеджеру за номером: +38-067-135-41-31 або написати на електронну пошту: divaso.manager@gmail.com

Відправити товар поштовим перевізником Нова пошта або іншим перевізником, на дресу м. Дніпро вул. Данила Галицького 2а, упакувати в належну упаковку.